Verslag 15 April 2018

Wie is er geweest en wat was jullie ervaring ?
Plaats reactie
BSLCindy
Site Admin
Berichten: 8
Lid geworden op: 26-04-2018 14:22

Verslag 15 April 2018

Bericht door BSLCindy » 27-04-2018 12:00

Lieve B.S.L. vrienden ,

Wat was het weer een geweldige dag . En geboft met het weer . Niet te warm , niet te koud en lekker droog .

Een hele hoop leuke en lieve reacties gehad van jullie . Zelfs iemand met een hele leuke Kaart . Dank je wel daarvoor Frank en Sandra . Super lief .

Met uiteindelijk 156 mensen en 75 honden waren wij te gast bij Van Horne Hoeve .

Hans en Iris waren eerst een beetje sceptisch toen wij gingen vragen of we bij hun mochten komen met onze groep . Na een gesprek met hun en ons beheer zijn ze overstag gegaan .
Ik heb nog met ze gesproken en Iris was onder de indruk dat het zo gemoedelijk ging en dat het zo goed georganiseerd was . Dat vinden we natuurlijk geweldig om te horen .

Naar wat ik heb gehoord is wandeling zelf goed verlopen . Zoals jullie eerder hebben gelezen was er veel zandvlakte en dus was een fijne lange pauze wel gewild . Daarvoor was Tom van BEER, DOGs & DO's gekomen met zijn pop-up honden tapasbar voor een verfrissing voor mens en hond . Ik heb hem nog aan de telefoon gehad en hij was er erg enthousiast over .

Na de wandeling nog wat leuke interessante dingen in het verschiet gehad

Een bedankje aan Henny Bouman die met haar boekje De avonturen van Berner Sennen Bas .Een rit van 3 uur moeten maken om naar ons te komen . Diezelfde rit dus ook weer terug . Deel een had ik al bij Berner Care gekocht en nu laten signeren . Dat vind ik wel zo leuk ,als je de auteur persoonlijk mag ontmoeten . Dank je wel voor je lieve woorden en ik wacht met smart op deel 2 . Er staat wel leesgroep 3-7 jaar maar 39 jaar geld ook hoor haha….

Ook voor Orthopedisch dierenarts Iris van Deur een dank je wel , om ons een lezing te geven en antwoord te geven op vragen . Zelf hebben wij van te voren al contact gehad toen onze Noa haar kruisband kapot had . Als ik vragen aan je had kreeg ik gelijk antwoord en hele goede adviezen . Helemaal super dus !!!

Op deze dag ook een emotioneel moment , want onze Tonny ,vrijwilligster sinds 2011 is gestopt als Vrijwilligster gestopt . Met ons hele team bij elkaar gelegd om haar in het zonnetje te zetten . Als wij de catering zelf in beheer hadden was er altijd de lekkerste tomatensoep van de wereld van Tonny er …. Echt serieus , als je die geproefd hebt wil je geen andere meer ….. De leiding over dit alles had onze Amy op zich genomen . Super goed gegaan . Het waren vele berichtjes tussen de teamleden behalve Tonny in messenger .haha ….
En wat hoort er bij het thema tomatensoep , nou een keukenschort laten maken bij Miranda's Borduurstudio Tilburg en Pietje's creaties heeft 2 soepkommen opgepimpt . Daarnaast kon ik het niet laten om een taart te maken uiteraard ( Taertjes) en Germaine had een mooie kaart gemaakt . Als aandenken had Amy een mooie fotocollage gemaakt en bij afscheid horen bloemen dus die ook nog . En onze jongste vrijwilliger Sander had ook nog een prachtige tekening gemaakt . Tonny ,ik kan oprecht zeggen dat we je gaan missen …. Dikke kus !!!

Tja en dan komen we bij Renate .
Tjonge jonge wijffie ,wat heb jij een werk verricht met allemaal die sponsors .April 2017 gaf je aan dit te willen doen en dat liet ik mij geen 2x zeggen natuurlijk ,want ik weet hoeveel werk het is . Eerst had ik niet begrepen dat je voor zowel Tombola als Goodybags ging doen ,dus ik was flabbergasted toen je zei dat het voor alles bedoeld was . Daar was ik wel heel blij mee . En je bent dus ook een jaar bezig geweest met die Tombola en Goody’s .
Daarnaast had je nog de woordzoeker gemaakt en de husselwoordenpuzzel . Super leuk zeg !!!
En dan die verrassing . Van Reaal Dier & Zorg . Geen enkel woord over gezegd tot gisteren het moment daar was en je mij de cadeaucheque t.w.v. 200 euro gaf …. WAUW…..

Omdat Renate met haar man en dochter in Rotterdam woont was het natuurlijk de vraag hoe gaan we het in Weert krijgen . Onze vaste sponsor Danny van Hendrikx Transport 24/7 Service was daar de reddende Engel in en had een chauffeur kosteloos naar Rotterdam gestuurd om de 19 zware Dozen met de goodybags en goodybox op te halen en naar de Horne Hoeve te brengen .
We konden het dan ook niet laten om Danny te bedanken en effe in het zonnetje te zetten . We hadden een heel klein cadeautje voor hem ,maar een origineel en uniek cadeautje .Al zeg ik het zelf . Een miniatuur vrachtwagentje omgetoverd ,met bestickering die Pietjes creaties had gemaakt ,met logo van Berner Sennen Limburg. Danny ,nogmaals thanx.

Toen begon Renate met de Tombola . Ze was net bezig toen ze werd stil gelegd door de medebeheerders die even Michel en mij in het zonnetje gingen zetten .
Niet zien aankomen ,heel leuk !!! Ze hebben ons een prachtig canvasdoek geschonken met een van de foto’s van de fotoshoot door CreativeFotos op 18 februari met ons team . De foto's had ik namelijk al naar Henri gestuurd ,de rest van het team nog niet ivm hun cadeautje wat ik had gemaakt ( de leukste foto laten uitprinten en in een mooie lijst gedaan ), Dus daar hebben Henri , Hanny , Germaine en Gerard gebruik van gemaakt en dit bekokstoofd . Germaine zei als jullie er niet waren geweest was er geen Berner Sennen Limburg geweest . Ik ben ook heel trots op mijn kindje Berner Sennen Limburg en had 10 jaar geleden nooit verwacht dat het zo zou gaan lopen . Maar ik kan het niet alleen en ben ook trots op mijn team waarvan de meeste in 2010 al gestart zijn . Een team van 23 personen die lief en leed delen . Lieverds ,dank je wel voor jullie hulp al die jaren en hopelijk gaan we nog lang met z’n allen door . Toppertjes !!!

De Tombola was een groot succes en wat zijn er veel loten verkocht !!! Ellen Janssen-Moonen had die mooie prijs van ZooAdventure gewonnen . Out-door laarzen t.w.v. 239 Euro !!! Ik heb mijn maat en kleur al doorgegeven . Maar ja , vette pech voor mij , want Ellen trapte daar dus niet in …. Zoals jullie al hebben kunnen lezen was de Tombola erg waanzinnig .

Daarbij hadden we ook papperazzi . Net als in Stramproy was Weert de Gekste er ook bij om even polshoogte te nemen . Er staat op hun site al een leuk verslagje
Ik wil jullie allemaal bedanken , likers , deelnemers , sponsors , standhouders en zeker mijn team die alles altijd in goede banen proberen te leiden….

Oh ja , zelf heb ik nauwelijks foto's kunnen maken , dus als jullie foto's en filmpjes hebben voor ons zou ik dat erg waarderen . De foto's mogen via wetransfer naar info@bernersennenlimburg.nl
Groetjes Cindy
Poot van Joey en Noa

Quri & Senna
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-04-2018 18:07

Bericht door Quri & Senna » 04-05-2018 10:40

Hallo Bernersennen Limburg

Het was zoals altijd super gezellig en deze keer extra speciaal omdat jullie 10 jaar bestaan. Wat een geweldige feest hadden jullie ervan gemaakt. Wat was het gezellig al die kraampjes de wandeling de berner bar tijdens het wandelen super. En de lezing van Iris van Deur super leerzaam. De lotterij niet vergeten super mooie prijzen. Dan nog de bodybags super gevuld. In een woord Super. Bedankt hiervoor wat een super team. Ga zo door samen.

Groetjes Hugo en anne Marie Quri en Senna.

Plaats reactie